Velünk történt
1., 2008. január
Kavicsvédő fóliázásra jelentkezett be egy kedves Megrendelőnk.
8.30-ra volt előjegyezve az autó, de késett egy fél órát, ami még nem olyan nagy gond és megbocsátható. A kivitelezést végző kolléga felmérte az Ügyfél igényeit és közölte vele, hogy mennyibe fog kerülni a munka anyaggal és felrakással együtt (20e Ft. +á).
Erre a Megrendelő közölte, hogy Ő nem ennyire gondolt és csináljuk meg neki annyiért, amennyit neki megér (5e Ft. +á).
Tudni kell, hogy az illetővel előző nap többször is beszéltünk telefonon, de árak után egyszer sem érdeklődött, mi pedig addig nem tudunk konkrét árat mondani, ameddig nem látjuk a megrendelő elképzeléseit, ez pedig csak a szakműhelyünkben történhet. A hozzávetőleges árainkat egyébként a honlapunkon megtalálta volna, hogyha veszi a fáradságot és utánanéz. Mindkettőnknek időt és energiát takarított volna meg, valamint nem járatta volna le saját magát.
Gondolom (ez csak feltevés) - az egyébként vadonatúj autója megvásárlásakor sem az Ő általa szimpatikusnak vélt összeget fizette ki az autóért, hanem a kereskedő által megjelölt összeget.
De a kenyérért, áramért, gázért sem az általunk kedvezőnek vélt árat fizetjük, hanem amennyibe kerül.
Következtetés: Véleményem szerint a versenytársaink között a Thomy Folia rendelkezik a legszéleskörűbb kedvezmény rendszerrel. Aki ebből nem talál magának megfelelőt vagy ez sem elég, annak sajnos nem tudunk segíteni. Ezeknek az embereknek nem a Thomy Folia a megfelelő kivitelező. Én nagyon szívesen adok kedvezményt amint az a honlapról is kiderül, de amikor valaki ilyen piaci stílusban közelít, avval mi nem kívánunk üzletet kötni.
Orosz Tamás – Thomy Folia
2.,2008 január
A honlapunkon és az írásos árajánlatunkban is fel van tüntetve, hogy kényelmi szolgáltatásunk alapján komplett fóliázás (első szélvédő kivételével az összes üveg) esetén amennyiben igényli, akkor a szakműhelyünkbe leadott autója átvételét követően a Megrendelőt vagy megbízottját Budapest területén TÉRÍTÉSMENTESEN elszállítjuk (1 megadott címre - lakás, munkahely, stb).
„Természetesen” volt olyan Ügyfelünk aki bepróbálkozott, hogy ugyan lehetne-e, hogy rá is vonatkozzon ez a szolgáltatásunk, bár csak a fél autóra rendelt fóliázást.
Én mindig azt hiszem, hogy egyértelműen fogalmazok, de vannak akik bebizonyítják, hogy még azt is félre lehet magyarázni - félre lehet értelmezni.
3.,
Abban az esetben, amikor az érdeklődő elkezd kuncsorogni az árengedményért és már - már olyan szintet ér el, hogy szinte megalázza saját magát, akkor nem szoktam engedni. Ilyenkor lógó orral veszi tudomásul, hogy a bejárat fölé nem az volt kiírva, hogy PIAC. Az ilyen prólbálkozások kudarcal végződnek az alkusz oldaláról. Majd keres magának egy olyan céget ahol pont az ilyen Megrendelőkre várnak (gondolja Ő). Hogyha viszont akár személyes vagy írásos módon tárgyalok valakivel, akkor minden indoklás nélkül megteszem, hogy a legkülönfélébb kedvezményeket nyújtom, mert adni jó. Azt az örömöt látni, amikor egy ilyen lehetősség birtokába kerül az ember, az nagyon felemelő érzés és a befektetőnek mindenképpen megtérül.
Az Index Fórumon az autóüveg fóliázás topic kezdetén volt rá precedens, hogy a kerek ezres hozzászóló egy teljesen ingyenes fóliázást kapott tőlem az autójára. Neki csak a fényvédő csíkot kellett kifizetnie és az alap típusú fekete fólia valamint a kombinált hővédő fólia közötti árkülönbözetet. Nagyon boldog volt. A következő ezres közvetlen közelében egy érdeklődő feltűnően sok hozzászólásban próbált információhoz jutni, de ez már gyanús volt. Valószínüleg szájhagyomány útján terjedhetett a hír, hogy mi történt, mert gondolta addig levelezgetünk a topic-ban, ameddig Ő lesz a kerek 2,000-es hozzászóló. Nem így lett. Én ezt másként gondoltam. Hogyha valami ilyen kiszámítható, akkor vissza lehet vele élni és jogosulatlan előnyre szert tenni. A véletlen és kiszámíthatatlanság ad mindenkinek egyenlő esélyeket. Ne félj reklamált is rendesen. Idén március 7.-én kaptam egy árajánlatkérést egy Tamás nevű Ügyfelünktől. Tamás nap lévén azt válaszoltam neki az ajánlat előtt néhány sorban, hogy "tudod mit kapsz tőlem névnapod alkalmából? - x% kedvezményt". Mondanom sem kell, hogy milyen örömet szereztem neki is. Olyankor általában, amikor váratlan és meglepetés értékű a kedvezmény, nem akarják elhinni és vissza is kérdeznek, hogy jól értették? Nem valami félreértés áldozatai? Mivel ennyire szokatlan ez a kedvezményezési eljárás, ezért is szoktam belemenni abba is, hogy adott esetben 100% kedvezményben részesül az érdeklődő. Az ilyenkor elmaradt bevétel összege, ami kb egy hirdetés összegével egyezik meg, ugyanakkor lényegesen nagyobb hatásfokkal bír. Sokszorosan megtérül, mert minimum 5 ismerősének el fogja mondani és a cégünk neve szájról szájra száll az oldalunk forgalmának növekedéséről pedig már nem is beszélve. Nem az számít, hogy a hozzászólás száma, az illető hajszíne, autója típusa vagy a gyermekeinek a száma alapján adom a kedvezményt, hanem, hogy minél több ember beszéljen róla. Nem fogok olyan programokat futtatni, amelyekben igazolnia kell adott esetben az anyagi helyzetet, betegséget vagy, hogy nincs sehol díjhátraléka. Nem erről szól ez a történet. Ettől egyedi és az első. Nem az számít, van-e rajta haszon vagy nonprofit, hanem hogy jóérzéssel támogatsz valakit, ugyanakkor hosszútávon Te sem jársz rosszul.
Ne félj! Ameddig a Thomy Folia az Én irányításom alatt működik, addig ilyenek mindig is lesznek, csak nyitott szemekkel és fülekkel kell járni.
„ELŐSZÖR ADNOD KELL, HOGY TE IS KAPHASS”
Volt már olyan, aki felháborodott a másoknak biztosított kedvezményünkön. Vajon mit szólna ahhoz ha teljesen ingyen adunk 1 -1 Megrendelőnknek szolgáltatást? - természetesen ugyanabból a kiváló LLumar fóliából, amiből mindenki, aki megtisztel minket a bizalmával.Mivel nem népjóléti vállalkozást építek, ezért tudnod kell, hogy Én inkább ilyen módon hirdetem a cégünket, minthogy az újságokban jelentessek meg hirdetéseket a többi üvegfóliázó céggel együtt.
Hogyha valakiből ez a felfogás ellenkező érzelmeket vált ki mint amelyet Én szerettem volna azt sajnálom. De abban is biztos vagyok, hogy olyan döntést hozni, amely mindenkinek a legmegfelelőbb, olyan nagyon kevés van.Egy mondás talán megnyugtatja az alaptalanul gerjesztett indulatokat:
"Mindent megkapsz akkor és ott, amikor és ahol a legnagyobb szükséged van rá."Orosz Tamás – Thomy Folia
4., Az év vicce:
"Tisztelt Thomy Fólia!
Segítségüket szeretném kérni autófóliázásban!
Árajánlatot kértem pár fóliázótól és elég nagy árkülönbséggel meg is kaptam az ajánlatokat,de végül 3 fóliázó maradt akik közül nem igazán tudom eldönteni, hogy melyikhez menjek,mivel itt is még nagy árkülönbség van.Akik maradtak:
Sun Control
Bestfólia
Credit Sentinel Kft
Kérdésem az lenne ezek közül melyiket válasszam?
Mert ugye nem mindig a legolcsóbb a legjobb!
Az említett fóliázandó kocsi:2003 G Astra 5 ajtós, körbe az egészet Shark HP + az első szélvédő Shark IR
Önöktől is elfogadok egy árajánlatot LLumar fóliával.Üdv.:"
5,
Új 5-ös BMW fóliázása 40 és 52 ezer Ft. között érhető el. A tulajdonosnak ez soknak tűnt, ezért elvitte egy olcsóbb helyre, mint néhány nap múlva kiderült, egy "SZAGEMBERHEZ". Következő héten bejött a szakműhelyünkbe, hogy ugyan nem mi fóliáztuk az autóját, de nézzük meg, hogy vajon miért lett ilyen - amilyen?
A látvány nem volt mindennapos. Belülről a fólia mellett ki lehetett látni a szétszerelés hiánya miatt. Az üvegek szélén a fólia egyenetlenül lett szabva, mintha fűrésszel vágták volna. Az egész fólia tele volt porszemekkel. A hátsó szélvédőn lévő fólia össze volt gyűrve - törve. A tulajdonos azt a következtetést vonta le, amit Én évek óta meggyőződéssel és tapasztalattal állítok: olcsót vagy jót. Érdemes elgondolkodni, hogyha egy szolgáltatás - termék egyforma minőség, akkor az egyik vajon miért jóval olcsóbb?